| 
				 
Acte necesare in vederea analizarii
cererii de finantare: 
 
Lista documentelor solicitate pentru analiza cererii
de finantare pentru o persoane fizica 
 
1. Adeverinta de venit; 
2. Fisa tip de prezentare; 
3. Copie carte de identitate; 
4. Copie carte de munca;  
5. Declaratie pe propria raspundere vizand alte
datorii sau credite; 
 
Persoane
fizice autorizate 
 
 
Pentru aprobarea finanţării, potenţialul client trebuie să
prezinte spre analiză un dosar care să conţină urmatoarele documente:
 
	- 
	Cerere de finantare 
 
	- 
	Oferta (Factura & Descriere tehnica) 
 
	- 
	Fisa sintetica 
 
	- 
	Actele juridice de infiintare -
	certificat de inregistrare, cod fiscal/certificat de inregistrare fiscala (data
	exista); 
 
	- 
	Autorizatia de practicare a meseriei 
 
	- 
	Copie dupa declaratia de impozit pe
	ultimii 2 ani 
 
	- 
	Copie carte de identitate
 
 
Persoane juridice
 
In vederea sustinerii cererii Dvs., va rugam sa prezentati
documentele din lista anexata. La prezentarea                                                                                               
 
documentelor va rugam adaugati aceasta anexa, semnata si
stampilata, pe care ati bifat documentele prezentate.                                                                                         
 
1. CERERE DE FINANTARE in sistem leasing, semnata de
persoana autorizata (original);                                                                                       
 
2. NOTA NEGOCIERE sau SPECIFICATIE TEHNICA a echipamentului,
pretul in conditiile de livrare CIP, termenul aproximativ de livrare, semnata
in original;                                                                                          
 
3. DOCUMENTE LEGALE:                                                                                     
 
	- Copia actului constitutiv, Contractului de societate si
	Statut, dupa caz, precum si modificarile ulterioare intervenite in dosarul
	juridic al societatii;
 
	- Contract de inchiriere / Acte de proprietate -  pentru spatiul administrativ;
 
	- Copie dupa Certificatul de Inregistrare;
 
	- Copia documentului de identificare a persoanei care
	reprezinta societatea;
 
	- Certificat Constatator eliberat de Registrul Comertului
	cuprinzand minimum urmatoarele informatii: numele societatii, obiectul
	principal de activitate, ultimul sediu declarat si puncte de lucru; (original)
 
	- Copie specimen de semnatura din banca pentru codul IBAN
	precizat in formularul de solicitare;
 
	- Acordul utilizatorului de consultare a Centralei
	Riscurilor Bancare (formular anexat); 
 
	- Hotararea AGA in original semnata de minim 51% din
	detinatorii de actiuni/parti sociale.                                                                                         
 
 
(conform model)                                                                                            
 
4. DOCUMENTE FINANCIARE:                                                                                       
 
- Ultimul bilant contabil anual, vizat de Administratia
Financiara, impreuna cu balanta aferenta lunii respective (copie);                                                                                   
 
- Ultimul bilant la jumatatea anului si balanta aferenta
(copie);                                                                                     
 
- Ultima balanta lunara semnata si stampilata (copie);                                                                                     
 
- Ultima declaratie privind TVA si impozitul pe profit
(copie).                                                                                     
 
*Toate copiile
trebuie semnate si stampilate ‘'conform cu originalul‘' de persoana care
reprezinta societatea                                                                                     
 
  
CONDITII GENERALE PRIVIND DOCUMENTELE  
 
	-  Pentru analizarea solicitarii dv. sunt necesare cel putin
	documentele marcate in lista de mai sus, care constituie un pachet minimal.
	Dupa caz, pentru definitivarea analizei Helco Leasing poate solicita
	documente  suplimentare care pot aduce
	clarificari asupra situatiei solicitantului sau girantului.
 
	-  Helco Leasing isi rezerva dreptul de a nu da curs
	finantarii in cazul  in care se constata
	ca documentatia de solicitare prezentata de client este incompleta, datele
	prezentate sunt neadevarate sau se constata incercari de falsificare a acestor
	documente.  
 
	- Helco Leasing este pe deplin indreptatit sa rezilieze
	contractul de leasing  si sa solicite
	achitarea anticipata a intregii valori a contractului, dupa ce finantarea a
	fost aprobata, in cazul care se constata una din situatiile de la punctul 2.                                                  
	
 
 
			 |